İşte Kenan DOĞULU’nun Eurovision şarkısı

Finlandiya’da yapılacak olan Eurovision Şarkı Yarışması’nda Türkiye’yi temsil edecek olan Kenan Doğulu’nun şarkısı ilk kez kamuoyuna tanıtıldı.

Shake It Up Şekerim adlı şarkı İngilizce sözlerden oluşuyor. Bakalım Doğulu, Eurovision tarihinde bir kez birincilik kazanan Türkiye’ye nasıl bir derece getirecek.  

http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=5&vid=796

Published in: on 9 Mart, 2007 at 11:36 am  Comments (36)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/09/iste-kenan-dogulunun-eurovision-sarkisi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

36 YorumYorum bırakın

  1. tek kelime ile süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  2. BİZİM ANLADIĞIMIZ ŞEKLİ GÜZEL…ANCAK SONUCA BAKMAK LAZIM.JÜRİDE BİZ YOKUZ ÇÜNKÜ…

    • konuşma lannnnnnn

  3. kenan en sevdigim sanatçı ve şarkısı dünyanın en güzel şarkısı 1. hak ediyoruz

  4. ya mütişişşşşşşşşş benim msn me atın lütfemn şarkıyı ve murat bozun maximum olsun evet sayın izleyiciler birinciyi seçiyoruz kenan dogulu

  5. çok sıradan,iyi değil.Hep aynı tarz,aynı ritimler,biraz ufkunuzu açın arkadaşlar.

  6. tek kelime ile süper onun çok seven hayrı berna

  7. şekitap şekerim şarkısını bana gönderse çok mutlu olacağım

    bbeerrnnaa vvee kkeennaann ddooğğuulluu🙂

  8. gerçekten harika bir gösteri olacak…başarılar aşkımmmm

  9. yaaaaaaaaa süper bişey bu şarkı kenanda güzel şarkı yapıyıııı

  10. kenan abi ben seni çok seviyorum hele şarkılarına bayılıyorum çok güzel sesin var seni öpüyorum

  11. süper ayrıca kenan doguluya bayılıyorum

  12. KENAN ABİ ŞARKIN ÇOKGÜZEL

  13. kenan çok yakışıklısın
    bayılıyorum sana şarkın müthiş kesin birinciyiz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!()

  14. cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook süper olmuş
    olmuş

  15. seni seviyorum şarkı süüppppppppeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr

  16. şarkın çok güzel olmuş süüüüüüüüüüüüper Türkiye’yi temsil etmeye devam et

  17. bence çok güzel bir şarkı yapmış çok tebrik ederim aslında birinci seçilmeliydin ama kısmet degilmiş her zaman arkandayız ama birinci olsaydın çok süper olurdu seni seviyoruz kenan

  18. ben kenan abiyi çok ama çok seviyorum kanımca çok begeniyorum yensende yenilsende kalbim hep senle keşke diyarbakıra gelsen çok süper olurdu gerçekten seni çok ama çok seviyorum inşallah başka şarkılarda çıkarırsın başarılar arkandayız daima

  19. kenan çok yakışıklısın süpersin bitanesin kalbim seninle şarkılarını msn me gönder ne olur ne olur kazanmamış olsanda sen herzaman birincisin anladın sen onu

  20. askım yha herseyi
    chokkk gusel
    ben bukadar yakısıklı gormed

  21. şarkıya bayıldım seni çooookkkk seviyorum kenan abiiii

  22. kenan ya bukada yakışıklı olmanın sebebi nedir yaaa

  23. bence çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk gggggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllll ben yüksek puan alcaz umuyodum ve yüksek puan aldık ama bence 1ci olması gerekiyordu buna gaket mişti ama sonuç yüküsek puan alıp ilki 5şe ve orda 4cü oldu buda başarı ama ben zaten ilki 5 şe gircez demiştim ve 0rda 4cü olduk ama 1ci olması gerekiyordu 1ci olan da hiç begen memiştim biz 1ci olmamsı gerekiyordu ama bu da iyi çok güzel şarkıydı kena doguluyu ben onu zaten çok seviyom şarkısın dünya da en sevdigim zaten şarkı olarak kenan dogulu gemde bu kılibi hepsin den çok sevidim

  24. bide kenan dolu çok yakışıklıydı.

  25. ama şimdi 2008 de daha kötü oldu 1ci dik birden puan vermemeye başladılar 7ci olduk ben sanı yordum ki ilki 3 gireriz yada 1ci oluruz 1ci ama rusya oldu ben ya yunanistan 1ci ya türkiye 1ci sanıyorudum rusya 3cü olması gerekiyor çünkü okadar güzel degil

  26. can Diyor: Yorumunuz denetim için bekliyor.
    5 Haziran, 2008 6:12 am
    ama şimdi 2008 de daha kötü oldu 1ci dik birden puan vermemeye başladılar 7ci olduk ben sanı yordum ki ilki 3 gireriz yada 1ci oluruz 1ci ama rusya oldu ben ya yunanistan 1ci ya türkiye 1ci
    rusya 3cü olması gerekiyor çünkü okadar güzel degil

  27. cok güzel bir şarkı bence kenen doğulunun en güzel şarkısı bide buse sana öğretiyim senden büyüklere ismiyle hitap edilmez canıkom ken abicim cok yakısınlısın

  28. kenan seni çok seviyorum şarkılarını çok beğeniyorum iyişallah daha güzel şarkılarda yaparsın ama hep pop ve rac şarkılar yap daha güzel oluyo SENİ SEVİYORUM BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  29. ya adam süper sehake ıt up şşşşeeeeekkkkkkeeeeeerrrrrriiiiiiimmmmm

  30. adam okadar da iyi değil yok yok iyi ama biraz

  31. YHA MAL GİBİ OLMUŞ BERBATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT BANA KATILANLAR İLETİ YAZSIN SADECE KATILANLARRRRR

    • sna katılmıyorum berbat ta degil senin zıtlına sana yorum yapmak istedim o türkiyeyi temsil edio hiç kimse yani bir türk sanatçısıa öyle şey demez sadece senin gibi aptallar hariç

  32. çok güzel bir şarkı ama çok da abartılı ve de berbet yhani
    bu bnm düşüncem. olabilir dimi?

  33. bence hadisenin yanında kenan doğulu sinek kalır


Bir Cevap Yazın

