Kawasaki 4X4 Quad Bikes

kawasaki2.jpg

8 adet yarışmacı 4×4 ATV’lerle farklı off-road platformlarında yarışmakta. İstendiği anda değiştirilen sürüş modu, oyuncunun işini kolaylaştırmakta. Dahasını öğrenmek için

İNDİR

Published in: on 10 Mart, 2007 at 12:57 pm  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/10/kawasaki-4x4-quad-bikes/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 YorumYorum bırakın

  1. merhabalr
    süpersiniz gerçekten ama buraya yüklediğiniz dosyaların hepsinin rapid olması gerçekten insanı soğutuyor.yani düşünsenize hepsini çekmeye çalışsanız 100 dosyayı anca 200 saatte çekersiniz.1 saatte bir dovnload yapılması zaten çok uyuz bi durum takdir edersiniz ki.bunları göz önünde bulunduraraktan dosyaları başka siteler üzerinden yayınlamanızı talep eder,teşekkürlerimi sunmayı bir borç bilirim.
    iyi çalışmalar

  2. Snakq bende sizin gibi düşünüyorum ama rapid den daha büyük band genişliğine sahip başka server yok, bu sebepten rapidshare tercih ediyorum. Modem resetleyerek indirmeye devam etmekten başka çaremiz yok. İlginizden ötürü teşekkür ederim.

  3. ben buoyunu çok seviyorum ve bu yüzden bu oyunu indirmek istedim


Bir Cevap Yazın

