Resimlerle İngilizce öğreniyorum.

eng.jpg

Özellikle çocuklar ve bir türlü öğrenemeyen yetişkinler için resimli, 517 sayfadan oluşan oldukça faydalı bir e-kitap.

İNDİR

Published in: on 10 Mart, 2007 at 9:48 am  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/10/resimlerle-ingilizce-ogreniyorum/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 YorumYorum bırakın

  1. ellerine sağlık bu aralar ingilizce sart:)

  2. Daaabi. Eğitim şart🙂

  3. türkçeyi bilmeden birde ingilizce çıktı yaaaaa:(

  4. ingilizce yararlı bir dil herkesin öğrenmesi şarttır.

  5. ingilizceyi çok seviyorum arkadaşlar bence sizde ingilizce öğrenirseniz daha çabuk insanlarla kaynaşırsınız.

  6. ingilizce şart ama ana dilimiz Türkçeyi unutmamak şartıyla ;-)) dede

  7. inglizce ogrenmek ınsanın ıcınde kı ogrenme azmıne baglıdır…

    • çok bilion sennn

  8. Emeğine sağlık ..çok teşekkür ederim

  9. cok tesekkur ederım


Bir Cevap Yazın

