ESİN ENGİN-Oyun Havaları albümü(Şiddetle tavsiye edilir)

esinengin.jpg

ESİN ENGİN’in güncellenen ‘Oyun Havaları’ albümü tüm dünyada yayımlanıyor. 

100’ün üzerinde Türk filmine şarkı ve beste ile katkıda bulunmuş, sayısız reklam müziği hazırlamış ve özel tiyatrolara oyun müziği, müzikallere müzik yönetmenliği, beste ve düzenleme yapmış (Çalıkuşu, Lüküs Hayat, İstanbul’un Gözleri Mahmur) Esin Engin’in uzunçalarları, ülkemizin doğal ve tarihsel hazinelerini görmek için dünyanın her yerinden gelen turistlerin en çok satın aldığı plaklar olmuştur. Küçük yaşta müzik eğitimi almaya başlayan ve 300 civarında düzenlemesi ve bestesi bulunan sanatçı oyun havaları ve film müzikleri haricinde Türkçe tangolarını yeniden yorumlamış, unutulmaya başlayan tangoları tekrar canlandırarak sevenlerine sunmuştur. EMI grup şirketlerinden, geniş bir kataloğa sahip Harika Plak, bir döneme damgasını vurmuş isimleri yaşatmak amacıyla yayımladığı, Esin Engin kataloğu “Film Müzikleri, Tangolar, Oyun Havaları” serilerinden oluşuyor.Türk müzik tarihinin en çok satan uzunçaları olan ‘Modern Oyun Havaları’nın ilk bölümüdür. Yurdumuzun en tanınmış oyun havaları ve düğünevi ezgilerinden titizlikle modernize edilmiş seçmeleri bulacağınız Oyun Havaları albüm içeriği;

1.Arap Çiftetellisi
2.Fidayda
3.Misket
4.Mevlana
5.Harmandalı
6.Kasap Havası
7.Adanalı
8.Oryantal
9.Samsun Kolbastı
10.Konyalı
11.Çadırımın Üstüne
12.Bahriye Çiftetellisi
13 Beyoğlu Çiftetellisi
14.Şiş Kebap
15.Çeribaşı
16.Kaşık Oyun Havası
17.Çay Elinden
18.Şehnaz Longa

İNDİR

Published in: on 11 Mart, 2007 at 9:06 pm  Comments (34)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/11/esin-engin-oyun-havalari-albumutavsiye-edilir/trackback/

RSS feed for comments on this post.

34 YorumYorum bırakın

  1. Ooooooooooh yandan türü bir albüm yani ? İndirelim dinleyelim.

  2. teşekkürler hakkim

  3. TEŞEKKÜRLER!GÜZEL OYUN NİTROJEN’LERİ BUNLAR

  4. SEVGİLİ HAKKI…DOSYAYI İNDİRDİM,ANCAK ARŞİV HASARLI DİYOR…ACABA BENİM VİNRAR MI OFF…

  5. HAKKİM ORDAMISIN…

  6. Evet buradayım. Arşivde sorun yok. Daha sonra kontrol edebiliriz dilersen.

  7. okey dasti flemıng

  8. ANLATHIM HAKKİ SELAMLAR…

  9. tamamdır

  10. Film Müzikleri cd sini çok merak ettim varsa onuda ekleyebilir miiniz siteye acaba ? çok teşekkürler şimdiden

  11. bende de arşiv hasarlı uyarısı verdi …

  12. arkadaşlar ben bunu indiremiyorum.yardımcı olursanız sevinirim.

  13. Cino sorunun ne olduğunu söylersen eminim yardımcı olabiliriz. Ben problemin rapidshare’den nasıl dosya indirildiğini bilmemenden kaynaklandığını düşünüyorum. Bunun için önce buraya bir göz at derim, https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/04/01/rapidshareden-nasil-download-yapilir-resimli/

  14. deli manyak deli olmasan uğraşmazsın böyle

  15. Merhaba ,
    Esin Engin hakkında internette dolaşırken sitenizi buldum ve albümü indirdim …çok çok teşekkürler.Ancak rapidshare ücretsiz olan bölümde indirilen dosyaların 90 günlük bir kullanımı olduğundan bahsediliyor …Bu albüm benim gençlik yıllarımın gözdesi ,o zaman LP olanı vardı…(yaş 61) 90 gün sonunda kaybetmemek için yapabileceğim bir şey var mı ? Şimdiden teşekkürler,
    sevgi ve sağlıkla kalın…
    Renda Gülay

  16. Renda hanım, beğendiğinize sevindim. 90 günlük kullanım konusunda endişe etmenize gerek yok. O ifade, download edilen (indirilen) dosyalar için değil, Upload (karşıya yüklenen) dosyalar içindir. Dilediğiniz kadar kullanabilirsiniz. Saygılar…

  17. baba büyüksün… eller havaya….

  18. Esin ENGİN ilk kez 1974 tarihinde kasetini aldım ve enstrümental dalında bir numara.Allah rahmet eylesin.

  19. Esin ENGİN’in başka Enstrümental parçaları varsa çok memmun olurum.İsviçre’den sevğiler.

  20. cok tesekkurler emeginize saglik

  21. sizden bir ricam olacak varsa elinizde OSMAN İŞMEN DİSKOMATİK KATİBİM albümünü paylaşıp link verirmisiniz saygılar. bu arada ESİN ENGİN için teşekkürler.

  22. SAĞOL Bİ BAKALIM İNİYO

  23. bakalım nasılmış

  24. Sevgili Hakkim bu serinin 2. CD si olan ESİN ENGİN-Oyun Havaları Vol.2 yi de paylaşıma açar iseniz çok daha mutlu olacağız. Saygılar….

  25. Bu bir ruya olmali. 2000 ortalarinda, yani napster’in o tavan yaptigi ilk yillarda napster’da aramis, ama o efsanede bile yalnizca bu albumun 4 eserine ulasabilmistim. Tamamini indirebilmek icimde hep bir ruyaydi. 8 sene gecti uzerinden. dusum gercek oldu. Muhtesem otesi bir album. Esin Engin, Rahmetli mukemmel bir muzisyendi. Nur icinde yatsin.Mekani cennet olsun.
    Bu albumu buraya ekleyenin de sirti yere gelmesin.

  26. film müzikleri vol 2 kisede yok mu Çok rica ediyorum

  27. selam arkadaşlar ben de sizin gibi çok aradım esin enginin oyun havaları 2 albümünü..ve sonunda buldm..sizin için en kısa zamanda upload edeceğim..;)

  28. http://www.upshare.eu/download.php?id=2CB7E90C14&setlang=en

    buyrun arkadaşlar

    ESİN ENGİN OYUN HAVALARI 2

    ŞİFRE= sonyaprak

    • arkadaşım,sayfada şifre yazılacak yer yok veya ben bulamadım bir zahmet yardımcı olun.

  29. çok güzeldi,arkadaşlar ellerinize sağlık uzun hava 2 i bende çok aradım sayenizde bulabildim🙂 😀🙂 B-) B)

  30. Teşekkürlerr

  31. kardeşim part error veriyor ilgilenirsen seviniiriim

  32. hata veriyor.bunu indirmem gerekli, evd ecdsi var ama mp3 formatlı lazımbana.

  33. tekrar upload yaparsanız müziği sevinirim error


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: