Vista uyumlu Kaspersky Internet Security 2006 6.0.2.614

kasp.jpg

 Kaspersky Internet Security 2006 6.0.2.614+Tüm keyler+Türkçe yama+Key wiever ile tek bir paket içerisinde…

Kaspersky Internet Security 2006, kişisel ve sunucu bilgisayarları güvenliği için çıtayı bir adım daha öteye taşıyan yepyeni bir uygulama.

Kaspersky firması, çok beğenilen 5 serisi antivirüs ve güvenlik deneyimlerini göz önünde tutarak, bu yeni 2006 Beta sürüm güvenlik paketi ile, artık güvenlik sektöründe bilirkişilerden olduğunu da tekrar kanıtlıyor. Bu komple güvenlik paketi, beraberinde antivirüs yazılımından, güvenlik duvarına ve hacker aktiviteleri önlemesinden, şifrelemesine kadar birçok özellik ile beraber geliyor.

Programın ayrıntılı özellikleri :

# Çalışan uygulamalar ile yaşanan problemleri gideren yeni iSwift teknolojisi
# Kullanıcı aktiviteleri kaydı
# Zamanlanmış güncelleme seçeneği
# Internete bağlanıncaya kadar programı kapatıp, bağlanınca otomatik olarak açılmasını sağlayabilme
# Azaltılmış desteklenmeyen program listesi
# Yenilenmiş raporlama kaydı
# Antivirüs teknolojisi yenilikleri
# Öneri sistemi yenilikleri
# Fareye hassas özel ana menü
# Yenilenmiş listeleme kontrolleri
# İşlem ilerlemesi çubuğu
# Tüm işlemleri gösteren özel saat simgesi
# Hacker ve zararlı tüm aktiviteleri de belirleyip önleyebilme
# Eski antivirüs ve güvenlik paketlerinden çok daha yeni ve güzel görünümlü paketsel bir arabirim
# 250 adet yeni güvenlik kuralı
# Yenilenmiş SPAM önleyicisi
# IMAP desteği
# Güvenilmez programları da denetim altında tutabilme
# Yenilenmiş sihirbaz.

İNDİR

Published in: on 13 Mart, 2007 at 8:41 pm  Comments (26)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/13/vista-uyumlu-kaspersky-internet-security-2006-602614/trackback/

RSS feed for comments on this post.

26 YorumYorum bırakın

  1. açıkçası bılgısayardan çok anlamam yanı teknık olarak bı bılgım yom çok profesyonel dıılım bunu belırtmekte fayda var öncelikle… vıstalı bı pc aldım ve bı arkadaştan kaspersky 2008 in bilmem kaçıncı ayına kadar suren bı antıvırus. ama kuramıyorum uyumluluk yok dıyor bu bı yana bunun yanında sızın bu verdıgınız antıvırusu ındırdıgımızde sure falan olacak mı kurarken rahat kuruluyor mu açıkçası bılmedıgım bı konu cevap verırsen sevınırım

  2. baya zor olacak vista oturana kadar çekecegimiz çile var galiba sonu guzel olur ınşallah

  3. Kurulumu kolay, elbette bunda da süre var. Fakat işinizi görecek anahtarlar paketin içerisinde. Problem yaşarsanız başvurabilirsiniz. Ayrıca en son sürümüde yine ana sayfamda mevcut indirebilirsiniz. https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/22/kaspersky-internet-security-2006-602621-finalkeys/

  4. ücretli almak mı sizden yüklemek mı? yanlıs anlama olmasın pek bı fıkrım yok bu konuyla (yanı ındırmeyle) gerçekten normal yanı cd den yukleme gıbı çalısıyor mu

  5. Yüklemeyi siz yapacaksınız ve kurulum sonrasında satın almış gibi kullanmak için aynı paket içeriğinde bulunan “keys” anahtarları uygulayacaksınız. Yanlış anlama olmaz bu sitenin amacı paylaşmak. Herkes profesyonel olacak diye bir kaide yok. Benim de eksik kaldığım noktalar olabilir… Sorularınızı bekliyorum. Ancak önce programı indirip kurmanız gerekiyor.

  6. teşekkür ederim yardımın için akşam kuracagım eve gıdıp indirecegim.iş yerınde kullandıgım laptopta f-secure antıvırus programı var onunda keyi var (key dediğimiz şifre oluyor anladıgıma göre)programın suresı bıtınce yenı almam gerektıgını söyledı aldıgım bılgısayarcı… buna göre ben o keyle programı tekrar devam ettırebılır mıyım yok öle dıılse siz bu keyler nerden buluyorsunuz yanı asıl sormak ıstedıgım aynı keyle mı devam edıyo degılse dıger yenı keyı nerden nasıl temın edecegım? sonuc olarak benım antı vırus programını yenıleme ımkanım varken neden parayla yenısını alayım öle diil mi? anlayısınız ıcın tşk ederim

  7. birde forumlardan okudugum kadarıyla bu şekilde indirildiğinde orjınalı gıbı güncelleme oluyor mu kolay gelsın

  8. ınternet securıty yle antivirüs un ne farkı var

  9. Güncellemeler yapılabilir. Internet security, internetten gelebilecek tehlikelere karşı bir kalkan görevi görür. Antivir. ise adı üstünde virüslere karşı koruma sağlar. Bu paket her ikisinide bünyesinde barındırır.

  10. ahkkımaslan kardeşim su soruyada bı cevap verırsen sevınırım ….

    iş yerınde kullandıgım laptopta f-secure antıvırus programı var onunda keyi var (key dediğimiz şifre oluyor anladıgıma göre)programın suresı bıtınce yenı almam gerektıgını söyledı aldıgım bılgısayarcı… buna göre ben o keyle programı tekrar devam ettırebılır mıyım yok öle dıılse siz bu keyler nerden buluyorsunuz yanı asıl sormak ıstedıgım aynı keyle mı devam edıyo degılse dıger yenı keyı nerden nasıl temın edecegım? sonuc olarak benım antı vırus programını yenıleme ımkanım varken neden parayla yenısını alayım öle diil mi? anlayısınız ıcın tşk ederim

  11. “Key” tam anlamıyla şifre değildir. Şifreyi de içerisinde barındıran sizin lisanslı yani para verip kullanım hakkı vermiş gibi gösteriyor. Key’ler 2008 hatta 2010 yılına kadar geçerlidir. Zaten bu süre zarfında defalarca yeni sürümler çıkar ve bu sürümü belki bir daha kullanmazsınız bile. Benim buları nereden bulduğuma gelince… muhtelif yerlerden diye cevap verebilirim. Siz bunu gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

  12. tşkkürler çok saol ama ne hıkmettır ben kurulumu yapmama ragmen vista izin vermıyo bı turlu ugraştım ugraştım bulamadım kafayı yıyecek duruma geldım hayır bı tanıdıkta yokkı göstereyım bızım cevre anca benım kadar bılıyo…
    hemencevırden turkçe çevırısını yapıp hareket edeyım dedım Iı olmuyo çekınıyorumda artık soru sormaktan sizede… sizce nerdedır problem?

  13. Şu ana dek hiç şikayet gelmedi. Kurulumun sorunsuz olduğunu söylediler -ki öylede olmalı. Muhtemelen atladığınız gözden kaçırdığınız bir önemli nokta vardır. Diğer kaspersky indirip kurmayı deneyebilirsiniz. Ama bir öncekini tamamen kaldırdığınızdan emin olun.Link’i takip edin https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/22/kaspersky-internet-security-2006-602621-finalkeys/

  14. Arkadaşlar,KasperSky dünyanın en iyi Virüs programı dır,NASA UZAY Dairesi bile bunu kullanıyordu ama Rus yapımı olduğunu sonradan öğrenince bütün sistemlerinden kaldırdı ve Nasa kendisine yapılan usa yapımı virüs programını kullanıyor.KasperSky kullanıcıları hiçbir zaman doğru noktayı ve virgülü öğrenmeden pc_nize kurmayın ama KasperSky kurun korkmadan Saygılar…

  15. benım ekran kartı 256 mb tumlesık oldugu ıcın kabul etmıyomus kaspersky yetmıyormus hafıza. çözum olarak ramı veya ekran kartını yukseltmem gerekıyormus. bılmeden pc alırsan böle olur neyse bu ıkı secenegıde uygulamadan bır yolu varmı kurmanın yada sız hangı yolu tavsıye edersınız ramı mı yulselteyım ekran kartınımı
    tşk

  16. KEMAL; ekran kartın belli bir yerden sonra ram kaynaklarını kullanıyor, bu sebeple ram upgrade tavsiyemdir.

  17. merhaba ben nazlıcan.Bu programın ücreti varmı?ayrıca şuan avast kullanıyorum onu silmem gerekirmi?vista kullanıcılarına böyle bir imkan sunduğunuz için teşekkür ederim

  18. çok başarılı bir site paylaşımlar için teşekkürler

  19. evet kardeşim ne oldunu bilmedimden herneyse güzel yada iyi by

  20. öncelikle paylaşımın için teşekkür etmek istiyorum. kasperski yükledim bende cd keyi vardı zaten onuda lisanladım ama anlamadıgım türkçe yamasını kurduktan sonra türkçeleşmedi acaba yanlış bir şeymi yaptım yardımcı olursanız sevinir
    im

  21. ya ben güvende deilim lütfen yardım edin

  22. teşekkürler

  23. […] • Vista uyumlu Kaspersky Internet Security 2006 6.0.2.614 « Hakkimaslan Vista uyumlu Kaspersky Internet Security 2006 6.0.2.614 … Kaspersky firması, çok beğenilen 5 serisi antivirüs ve güvenlik deneyimlerini göz önünde tutarak … » Devamı […]

  24. bu ınternet sitesi güzel ama bana anti virüs lazim gönderirseniz güzel olur

  25. programı kurdum yalnız cd key lerde problem var sanırım..yardımcı olursanız sevinirim

  26. programı indirip kurdum fakat keyleri alamıyorum ne yapmam gerek


Bir Cevap Yazın

