300 Spartalı (Fragman)

300.jpg

Sin City’nin yaratıcısı çizgi romancı Frank Miller’ın çalışmasından esinlenilen ‘300 Spartalı’, 16 Mart’ta gösterime giriyor.

Film, Kral Leonidas ve 300 Spartalının, Zerhas ve dev Pers ordusuna karşı ölümüne mücadele ettiği tarihi Termopil Savaşı’nı tüm şiddetiyle anlatıyor.

Başrollerini Gerard Butler, Lena Headey, David Wenham ve Dominic West’in başrollerini üstlendiği filmin, Frank Miller ve Lynn Varley’nin çizgi romanına dayanan senaryosunu Zack Snyder & Kurt Johnstad ve Michael B. Gordon kaleme aldı.

‘Sin City’nin yaratıcısı çizgi romancı Frank Miller’ın çalışmasından esinlenilen ‘300/300 Spartalı’, tarihin en büyük savaşlarından birini veren Spartalıların tutku, cesaret, özgürlük ve fedakarlığının destansı hikayesini anlatıyor.

Tüm imkansızlıklara rağmen, 300 Spartalının yiğitlikleri ve fedakarlıkları tüm Yunanistan’a ilham kaynağı olarak, onları Pers düşmanlarına karşı birleşmeye ve demokrasi için bir çizgi çekmeye yönlendirir.

Zack Snyder’ın ortak yazarı ve yönetmeni olduğu filmi, Miller’ın başarılı çizgi romanını hayata geçirirken, çizerin bu tarihi öyküye ilişkin belirgin vizyonunu yakalayan sanal arka planlar ile canlı aksiyonu birleştiriyor.

‘300/300 Spartalı’nın yapımcıları Gianni Nunnari, Mark Canton, Bernie Goldmann ve Jeffrey Silver, yönetici yapımcıları ise Deborah Snyder, Frank Miller, Craig J. Flores, Thomas Tull, William Fay ve Benjamin Waisbren.

Yönetmen Snyder’a kamera arkasında eşlik eden diğer isimler arasında, görüntü yönetiminde Larry Fong, yapım tasarımında James Bissell, kurguda William Hoy, kostüm tasarımında Michael Wilkinson, ve görsel efektlerde Chris Watts bulunuyor.

Fragmanı İNDİR

Published in: on 14 Mart, 2007 at 8:49 pm  Comments (19)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/14/300-spartali-fragman/trackback/

RSS feed for comments on this post.

19 YorumYorum bırakın

  1. Uzun zamandır beklediğim bir film…fragmanına vuruldum diyebilirim:) Umarım film balon çıkmaz. Sin City süperdi…Sırf, görsel şölen ve filmin saundtraclari için bile gidilir. Bu film mutlaka Sinemada izlenmeli:)))

  2. Film gösterildiği her ülkede gişe rekorları kırıyor, filmi biz de merakla bekliyoruz. Yönetmenin en büyük isteğinin Türkiye’de bir film çekmek olduğunu duydum. Hadi bakalım…

  3. Çok haklısın inci, çok uzun zamandır internetten indirdiğim filmleri evimde izliyorum ama bu filmi dört gözle bekliyorum sinemaya gitmek için. Hem görsel hemde ses efektleri fragmanda bile muhteşem filmde nasıldır kim bilir…

  4. http://tr.wikipedia.org/wiki/Thermopylae_savaşı
    Daha geniş bilgi için🙂 Gerçekten destansı bi savaştır kendisin🙂
    Bu arada doğum günün kutlu olsun dayıcım nice mutlu yıllara🙂

  5. Dayıcım bi yorumlarımı düzenleyip yalnış gönderilenleri temizlermisin🙂 Bağlantıyı da doğru dürüst yazamadım zaten.

  6. Emre’m çok teşekkür ederim. Ben bi’ ara düzenlerim.

  7. 1962 yapımı “The 300 Spartans” isimli bir film olduğunu biliyormuydunuz? İnternet ne kadar yararlı, ben bugün bunu öğrendim.:( (orjinal ismi “300” olan bu filmi edinmek isterken 1962 yapımı Malkoçoğlu filmleri ayarında The 300 Spartans’ı indirince😦 )

  8. yahu karükatürlerede ulaşılamıyor pogramların kapılarına kilit mi vurdun yoksa

  9. çom güzel bir filim di özellikle savaş sahneleri mükemmeldi ama o kadar yaratığı nerden buldular anlamadım yine de tek kelimeyle mükemmel

  10. aslında güzel film ama birçok filmi karıştırıp önümüze sunmuşlar gibi truva, gladiator yüzüklerin efendisi gibi filmlerin karışımı ayrıca şiddet koycaz diye saçmasapan sahneler koymuşlar

  11. MERT TEPEDEN TIRNAĞA HAKLISIN,ARKADAŞLAR GLADYATÖR BU FİLMİ 8E KATLAR.AYRICA BİLGİNİZ OLSUN BU FİLM İNDİRME MUHABBETİ İÇİN FETVA VARMIŞ TÜM EMEĞİ GEÇENLERDEN HELALLİK ALINMASI LAZIM,NERDE BULURUZ BU 300 ARKADAŞI…….

  12. yaa inanırmısın izledim bu filmi ve hayran kaldım heryerde fragmanını arıyordum ilaç gibi geldinnn saol

  13. Ayyyten beğendiğine sevindim. Elimdeki arşivi paylaşmak isterim bu yüzden taleplerinizi bekliyorum.

  14. hakkı film için bende teşekkür ediyorum,şu tartışma sayfası için ne düşünüyorsun?

  15. Blog siteler tartışma veya forum içerikli siteler yapmamıza olanak sağlamıyor. Hatta ikinci bir yazı yazılabilen bölümü (Anasayfa, Herkese merhaba gibi) dahi açamıyorum. Açılan her sayfa sadece ziyaretçilere yorum yapma hakkı veriyor. Ama amaç tartışmaksa anasayfada link’i bulunan Niğdeliler sitesi forum bölümü sadece Niğdelilere hizmet vermiyor. Bir konuyu belirleyip tartışmak olası. Sevgiler…

  16. yaa gerçekten çok teşekkür ederim arşivinde gladyatörün fragmanı varmı sormak istedim benim sevdiğim flimlerden biri ve onun fragmanınıda heryerde arıyorum herşey için saol

  17. hakkı “bakkaldan ekmekmi sipariş ediyonuuuz”demessen şu OCEAN ELEVAN 2 çekilmiş galiba,yada çekilmediyse çektiriver.

  18. ben bu filmi grçekten türkiyeye gelen ve türkiyede vizyona giren en harika filimdi ve bence bunun 2 sini çıkırmalarını beklyorum teşekkkürler…..


Bir Cevap Yazın

