Sound Effect (Ses efektleri) Arşivi

capture.jpg

Farklı kategoride bir araya getirilmiş her yerde bulamayacağınız ses efektleri paketi. Benim gibi amatör video ile uğraşanlar için elinizin altında bulunması gereken bir arşiv. İşte arşiv içeriğini merak edenler için Listeyi indir

Sound effect part 1

Sound effect part 2

Published in: on 21 Mart, 2007 at 4:05 pm  Comments (46)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/21/sound-effect-ses-efektleri-arsivi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

46 YorumYorum bırakın

  1. çok teşekkürler yine faydalı bi eser olmuş..

    • çok teşekkürler faydalı bi çalışma olmuş

  2. Eyvallah kardeş eline saglık.Devamını bekliyoruz.

  3. iteden aldığım hiç bir dosya açılmıyor, acaba winZip sürüm farkından oluyor olabilir mi bu, herkeste açılıyor mu dosyalar ??

  4. bana göre harika olmuş paylaşım için teşekkürler kolay gelsin
    bence herkes faydalansın

  5. Merhaba,

    Bende bir ara (yıllar önce) 8mm.sinema ile uğraşmıştım…Arşivimde ,yukarıda sıralananların dışında efektif ses dosyaları var..Arzu ederseniz bu konuda arşivi zenginleştirebiliriz…

    Sevgi ve sağlıkla kalın,

    Renda Gülay

    • renda arkadaşım ben sinema we televizyon bölümü okuduğun için ses dosyları lazım paylaşırsanız sevinirim.

  6. Renda arkadaşımız siz de gönderseniz çok memnun oluruz.
    Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.
    ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜRLER…

  7. Merhaba,

    Elimdeki “ efektif sesler “ ile ilgili bağlantı adreslerini veriyorum…bu benim ilk “Rapidshare-Upload” denemem , umarım bir hata yoktur.

    Sevgiyle kalın,

    Renda Gülay

    http://rapidshare.com/files/40422227/Effective_voices__Efektif_sesler_.rar

    http://rapidshare.com/files/40426054/Train_sounds.rar

  8. Renda bey çok teşekkür ederim.Hep adınız gibi olun…

  9. ya aslında rapidshare den başka upload edilecek yer yokmu indiremiyoruz hocam ya bekletiyolar kaç saat

  10. teşekkürler gerçekten çok yararlı bir arşiv

  11. CANIM KARDEŞİM RAPİDSHARE SORUN DEĞİL MODEM YANINDA İSE HER İŞLEM SONUNDA GÜÇ KAYNAGI DÜĞMESİNE BAS ÇEK YANİ KAPAT AÇ BU SAYEDE İP ADRESİN YENİLENİR VE RAPİD SORUNU KALKAR

  12. ahmet aslan arkadısımız cok dogru soyluor modem elimin altında =) power fişini cek geri tk dugmeliyse kapat ac😀 saatlerce beklemezsin boylelikle bu arada cok faydali bi paylasım olmus herkesin emegine saglık =)

  13. Çok Teşekkürler Bi Deneyelim Bakalım . . .

  14. eline saglik bir deneyelim bekelim

  15. harika bir calısma

  16. SAOLUN PAYLASIMINIZ ICIN EMEGINIZE YUREGINIZE SAGLIK

  17. eyw teşekkürler:D

  18. merhabalar bunlar haricinde başka ses dosyaları varsa paylaşabilirmisiniz verdiklerinizde iş gördü fakat biraz daha lazım bu arada teşekkürler seslerinizi burda kullandım http://www.10lineizle.com

  19. Kardeşim siten güzel olmuş.LİNKLERİNİ KONTROL EDERSEN İYİ OLUR.ÇOĞU ÇALIŞMIYOR
    ÖRNEĞİN HD KLİP LERİN HEPSİ.BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.

  20. Merhaba
    güzle ibr arşiv fakat dizin dizin upload etseymişsiniz daha iyi olmaz mıydı? biri 100 biri 60 mb
    bence parça parça daha iyi olurdu isteyen istediğini indirirdi, malum kota meselesi

  21. Mükemmel bir paylaşım olmuş… Ömrün çok olsun a dost…

    Renda Bey’e de çok teşekkürler😉

  22. arkadşalr çok güzel olmuş Sound Effect (Ses efektleri) Arşivi benim bir isteğim olacakttı dövüş sahneri için yumruk sesi tekme sesi gibi efektleriniz varnı varsa paylaşabilirmisiniz?şimdiden teşekkürler

  23. kardes link kırık ilgilenirmisin rica etsem

  24. GÜzel

  25. Elimde Ses Efektleri Var Paylaşmak İstedim Buyrun..

    [link=http://s24.bitefight.net/c.php?uid=20422]Tıklayın[/link]

  26. merhaba. uzun süredir çalıkuşu dizisinde feridenin piyanoda çaldığı parçayı arıyorum. eğer elinizde varsa bana gönderirseniz sevineceğim. yakında düğünüm olacak ve o parçayı kullanmak istiyorum. şimdiden teşekkür ederim.

  27. teşekkür ederim

  28. eminim çok güzeldir ama hatalı diyor link😦

  29. abi emeğine sağlık çok güzel olmuş

  30. Sık Kullanılanlarımı indirdim sitedeki şuan upload edilmiş çoğu şeyi indiricem.ARk.larımada sölerim onlarda bakarlar.Çok iyi paylaşımlar..

    SAygılarımla…

  31. Çok teşekkürler.🙂

  32. linkleri yenileyebilirseniz çok sevinirim . bu efektlere ihtiyacım var . başarılar

  33. rapid den başka paylaşım siteelrinde link vermeniz mümkün mÜ? rapid premium olmadan açılması zor oluyor o yüzden:((

  34. ben bi kısa metraj filim çekmek istiyorum güzel yazı ses efektleri arıyorum ve en kaliteli filim editleme programını söylemisiniz nerde bulurum teşekkürler..

  35. gerçekten guzel paylaşım teşekürler varmı başka😀

  36. alah razı olsun ömrünüx uzun olsun ellerinize saglık 2 kelimeyle

  37. cok faydalı bir arşiv elinize saglık.

    Renda gunay arkadasıma da cok teskkrler gercekten onn upload dhah ıyı😀

  38. arşiv güzel emeğe saygı

  39. paylaşım için çok teşekkürler,
    güzel arşive benziyor indiriyorum…

  40. Emeğin için teşekkürler dostum.cok faydasını gördüm…

  41. link ölmüş yenileme imkanınız var mı

  42. 2. part kırık mı?

  43. Tam da aradığım şeyler, çok teşekkürler.

  44. Gerçekten 10numara Çok teşekkür ederim emeğe saygı Adamsınız… 🙂


Bir Cevap Yazın

