Kaspersky Internet Security 2006 6.0.2.621 Final+Keys

kasp.jpg

Kaspersky firması, çok beğenilen 5 serisi antivirüs ve güvenlik deneyimlerini göz önünde tutarak, bu yeni 2006 Beta sürüm güvenlik paketi ile, artık güvenlik sektöründe bilirkişilerden olduğunu da tekrar kanıtlıyor. Bu komple güvenlik paketi, beraberinde antivirüs yazılımından, güvenlik duvarına ve hacker aktiviteleri önlemesinden, şifrelemesine kadar birçok özellik ile beraber geliyor.

Programın ayrıntılı özellikleri :

Çalışan uygulamalar ile yaşanan problemleri gideren yeni iSwift teknolojisi

Kullanıcı aktiviteleri kaydı

Zamanlanmış güncelleme seçeneği

Internete bağlanıncaya kadar programı kapatıp, bağlanınca otomatik olarak açılmasını sağlayabilme

Azaltılmış desteklenmeyen program listesi

Yenilenmiş raporlama kaydı

Antivirüs teknolojisi yenilikleri

Öneri sistemi yenilikleri

Fareye hassas özel ana menü

Yenilenmiş listeleme kontrolleri

İşlem ilerlemesi çubuğu

Tüm işlemleri gösteren özel saat simgesi

Hacker ve zararlı tüm aktiviteleri de belirleyip önleyebilme

Eski antivirüs ve güvenlik paketlerinden çok daha yeni ve güzel görünümlü paketsel bir arabirim

250 adet yeni güvenlik kuralı

Yenilenmiş SPAM önleyicisi ile POP destekli hesaplardaki e-postaları önizleme yaparak kontrol edebilme imkanı

IMAP desteği ve filtre seçenekleri

Güvenilmez programları da denetim altında tutabilme

Yenilenmiş sihirbaz

İNDİR

Published in: on 22 Mart, 2007 at 8:04 pm  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/22/kaspersky-internet-security-2006-602621-finalkeys/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 YorumYorum bırakın

  1. aldım yükledim kullanıyorum…. süper oldu.. eskiden norton kullanırdım daha sonra avast, nod32 denedim ama şimdi kaspersky daha iyi geldi bana… thanks…

  2. Kaspersky sistem kaynaklarını zorlamayan, stabil çalışan ve kendini hep yenileyen öncelikli tavsiye ettiğim bir yazılım. Alperto beğendiğine sevindim.

  3. süper olmuş tabi çalışırsa

  4. iyi

  5. deneyeceğim bakalım

  6. hangi keyi kullandiniz acaba..hepsini denedigim halde eski diyor..

  7. arkadaslar kasperskyi bilgisayarinaza tarattiginiz zaman dosyalarin ardina kendi formatini vuruyor bir nevi mühür gibi ben bunu kontrol ettim diye. Kaspersky den memnun olmadiginiz zaman format atmak zorunda kaliyorsunuz cünkü demin söyledigim formatlari silmiyor.

    Ikincisi Kaspersky bilgisayariniza yükledikten sonra bilgisayariniza Pocket pc takacaksiniz yada diger bir alet bilgisayarda mavi bir ekran görüyorsunuz bilgisayar tekrar baslamak zorunda kaliyor.

    Ben yukarda saydigim hatalari yasadim Kasperskyden memnun degilim bilgisayari korudugunuda bek zanetmiyorum Norton ondan iyidir. Oda bilgisayari cok yoruyor.

    Benim size Tavsiyem AVG diye bir program http://www.grisoft.com adresinden test versiyonunu yada herhalgi bir bilgisayar ile ilgili sayfalardan tedarik ede bilirsiniz.

    AVG yi 6 aydir kullaniyorum cok memnunum sizlerede tavsiye ederim. Kolay kolay bir programi tavsiye etmem ama ben memnun kaldigim icin sizlerinde memnun olacaginizi zannediyorum.

  8. Ben oldukça uzun bir zamandır kullanır ve her kurduğum bilgisayarada kurarım. Kaspersky yazılımları bana ait deyil ama bir programı bende boşuna tavsiye etmem sitemede koyup paylaşıma açmam. Yaşadığınız hataların veya sorunların muhakkak başka bir sebebi vardır.

  9. Kaspersky Internet Security 2006 6.0.2.621 Final için hangi key kullanıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim

  10. programdaki keyler çalışmıyor

  11. bakıcaz doğrumu yoksa yanlışmı ondan sonra yorum yapabilirim

  12. saol kardeş


Bir Cevap Yazın

