Birkaç İstek parça (Kenan Doğulu & Murat Boz)

kenan.jpgmurat.jpg

Kenan Dogulu – Shake It – Sekerim

Murat BOZ-Maximum

Published in: on 26 Mart, 2007 at 3:10 pm  Comments (25)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/26/birkac-istek-parca-kenan-dogulu-murat-boz/trackback/

RSS feed for comments on this post.

25 YorumYorum bırakın

  1. kenan a bayılıyorum aşkıııııııııım o benim murat boz da çok yakışıklı valla tarkan markan halt işlemiş türkiye nin yeni megastarı

  2. Kenan douluyu çok sefiommmmmmm. Çok sempatik we çok yakışıklı

  3. vay beee iki yakışıklı yan yana bide tarkan olsaydı varya üf yaaa o saman olaya bakıcaktın yıkılırdık yaaa ve ben ve cansu dere güzel olarak katılsak bi yarışmaya o saman herkas gorırdu guselı yakısıklıyı ama abi yasım kucuk askın yası olmaz ask varmı ask sen gerısını boşveeeer

  4. kenan doğluya bayılıyorum:d çok tatlı aşkım o benim………. kenannnnnn beniiiiiiiimleeeeeeee evlennnnnn…

  5. murat boz senın hayrannım sana hastayımmmmmmmm yaaa çok tatlısın bitansınnnnnnn

  6. kena dogulu seni şooooooooookkkk sewiom konserlerinin hepsine geldim yakından gördüm seniiiiii çok tatlııısın shake it up şekerimsin benim:)
    seni sewiiiiom murat boz da yakışıklı ama senin yanında solda sıfıırrrrrr…..

  7. Kenan seni çoooooook seviyorum önce benimle evlen diğerlerini boş ver ben gercegim onlar yalan

  8. Hayır hayır önce benimle evlen noooluuuuuuuuuuuuuuur

  9. Bırakın len Kenanımı o benim besik kertmem

  10. Kavga etmeyin arkadaslar.HAYDAR sen Kenan’ı al ,ZÜLFÜ sen Murat’ı al,ŞUAYİP sen de gel hele yanıma

  11. murat boz sana bayılıyorum i love you 4 ever vergess mıch nıch

  12. murat boz hayranınııııııııımmmmmmmmm sana tapıyorum aşkım

  13. slm ben melis kenan doğulu benim biricik askım o benim bitanem onunla ileride tanısmak en büyük hayalim hatta ileri değil simdi tanısmak istiyorum odam onun posterleriyle dolu muhtesemsin kenan

  14. ya ben istanbulda 12 sene kaldım ayrıca ben asketbolcuyum ve halan istanbuldaym kedan dogluyu görmek kısmet olmad bana murat bozu çok gördüm ama kenan doguluyu görmek kısmet olmadı bana ayrıa ben fenerbahçe basketbol takımında oynuyorum alt yapıdayım kenan dogluyu görme isterim ama

  15. murat hayatımın anlamı seni bret pit’in yanında bilene tek geçiorum.sen benim hayatımdaki en deerlii varlıklardan birisin ama seni bigün gerçekten yakından görcemm ank ela

  16. kendini güzel tanıttın arkadaşım güzel bir üçlükdü doğrusu..
    aaa pardon pivotmuydunuz yoksa..

  17. ikiside birbirinden yakışıklı..kızlara hak vermek gerek..
    kızlar siz devam edin ikiside birbirinden süper..ee sevmek güzel tabi..ama sevilmek en güzeli onuda yabana atmayın:)

  18. seni çok seviyorum çok yakışıklısın maşallah nazar değmesin

  19. çok yakışıklısın maşallah nazar değmesin

  20. çok yakışıklısın tütütütü maşallah
    seni çoooooooookkkkkkkkkkkk seviyorum m
    murat beeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnlllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvlllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  21. ay murat bozla kenan ok yakkl zelliklede kenan dogulu ok yakkl inanlmcak ekilde begeniyorum onu

  22. aşkım senı çok sevıyorum allah senı özene bözenemı yaratmış yaa o gozler o boy pos aşık oldum resmen sana ya senı delıler gıbı seıyorum ya sen benım ilk ve son aşkımsın artık aşkım benım

  23. kenan doğlu çok yakışıklısın
    seni çok seviyorum
    askımmmmmmmmmmmm bu söyledikleri mi unutma
    cnm seni çokkkkkkk seviyorum bitanem

  24. pop müziğin 2 başarılı ismi

  25. ilk şarkısı süper


Bir Cevap Yazın

