Sezon Öncesi Antalya’nın Hali…

antalya.jpg

Amacımız turizm sezonu öncesi Antalya’nın acı ama gerçek bu haline dikkat çekmek ve başta yetkilileri sonra tüm halkımızı duyarlı olmaya davet etmek.

Published in: on 26 Mart, 2007 at 3:57 pm  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/26/sezon-oncesi-antalyanin-hali/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 YorumYorum bırakın

  1. antalya aslında güzel bir yer. yalnız gitgide çirkinleşiyor.buna son verelim

  2. ehhhh benim bile burnuma koktu bakasn siz dnn

  3. burda ne demek aistediginizi anladim cunku cami minaresini kulanmanin baska bir amacimi var yoksa burda izah bekliyor yok sa camilermi cirkinlestiriyor demek istiyorsunuz bunu aydinlatin lutfen acele

  4. valla antal `ya ya gittim çok güzeldiiii hayran oldum

  5. aydın arkadasım o cami degil antaalyanın en ilgi çeken eserlerinden yivli minaredir…


Bir Cevap Yazın

