First Eagles-The Great War:1918

4ftk3u0.jpg

First eagle 1. Dünya savaşı zamanında kullanılmış olan uçaklar ile savaşabilme imkanı bulabileceğiniz bir oyundur. Farklı hava güçlerinde birbirinden değişik görevler alabileceğiniz bonus paketi ile çeşitlenen zevkli bir oyun.

Part 1

Part 2

Part 3

Published in: on 30 Mart, 2007 at 7:10 pm  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/03/30/first-eagles-the-great-war1918/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 YorumYorum bırakın

  1. saol birader güzel oyun

  2. eminim güzeldir ama kuramıyorum.rar dan dosyaları çıkarıyorum instalu çalıştırıyorum ama kur mu yor.

  3. Çaktırma Edemirbey bizde açamadık ama hödüklüğümüz anlaşılmasın diye sesimizi çıkarmıyoruz bilahare birebir görüşüp sorunu çözüyoruz

  4. oyunlar çok güzel tşk.clashNslash isimli oyun çok methediliyor vaktin olursa crack lisinden hoş olur şimdiden tşk.

  5. selam hakkı,sanal sürücü tamam,rar lar dosyalandı,bundan sonraki işlemler benim harddiske çok gelmiş.ilgilenirsen sevinirim.

  6. kırık link


Bir Cevap Yazın

