Beşiktaş Ekran Koruyucu

bjk.jpg

Gelen istek üzerine,
Beşiktaş marşı eşliğinde Beşiktaş spor kulübü ve futbolcularının tanıtıldığı bir ekran koruyucu. Boyutunun küçük olması ve futbolcuların resimlerinin tümünü barındırması ilgi çeken yönlerinden biri. Beşiktaş tutkunlarının hayran kalacağı bir ekran koruyucu. Bunların tümüne ek olarak programın için de bulunan tüm resimleri duvar kağıdı yapabilirsiniz.

TIKLA

 

Alıntı: Downtr

Published in: on 1 Nisan, 2007 at 8:51 pm  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/04/01/besiktas-ekran-koruyucu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 YorumYorum bırakın

  1. ben beşiktaşlıyım ve beşiktaşı çoooooooooooookkkkk seviyorum küçkken beşiktaşlıyım büyüncede olacağım
    feneri hayatım boyunca sevmem sevmiycem galatasaray beşiktaşın kardeşi gibi onu da severim ama beşiktaş kadar değil

    EN BÜYÜK SENSİN
    BJK BJK BİZİM ADIMIZ

  2. hayat bir ucurumsa we bu ucurumun sonunda besiktaslı yasamak warsa haydı kartallar 1… 2…. 3….. atlıyouz ucurumlaraa

  3. BEŞİKTAŞIM BENİ BİRİCİK SEVGİLİM HAYATIMDAN BAŞKA KİMİ SEVERİM SEİNLEAĞLARIM SENİNLE GÜLERİM SÖYLE SENDEN BAŞKA KİMİM VAR BENİM.
    BEŞİKTAŞ SENİ ÇOK SEVİYORUM.

  4. BEŞİKTAŞIM BENİ BİRİCİK SEVGİLİM HAYATIMDAN BAŞKA KİMİ SEVERİM SEİNLEAĞLARIM SENİNLE GÜLERİM SÖYLE SENDEN BAŞKA KİMİM VAR BENİM.
    BEŞİKTAŞ SENİ ÇOK SEVİYORUM.

    BEN BJK Lİ DOGDUM BJK Lİ OLURUM NE DE OLSA OLMUNE BJK LİYİM

    verehrer34@htmn.cm


Bir Cevap Yazın

