Rapidshare’den nasıl download yapılır? (Yenilenmiş)

rapid.jpg

(Bir süre önce Rapidshare güvenlik konusunu bir adım daha ileriye taşıdı. Yapılan açıklamaya göre; Ekran üzerindeki imajı okuyabilen programların kullanımının artması böyle bir uygulamanın hayata geçirilmesini zorunlu kılmış. Örnek uygulamayı görmek için yazıyı okumaya devam edin.)

Ziyaretçilerimin birçoğu eklediğim dosyaları nasıl indireceklerini, bir başka deyişle, Rapidshare’den nasıl download yapıldığını bilmediklerini yazdılar. Bunun üzerine konuyu herkesin rahatlıkla anlayabileceği bir şekilde resimli olarak ele almak istedim. Elimden geldikçe Rapidshare vb. siteleri kullanmadan direk linkler vermek istiyorum fakat her zaman böyle linkler bulunamıyor. İşte bu nedenle Rapidshare gibi serverları tercih etmek zorunda kalıyorum. Bundan sonra sorun yaşanacağını zannetmiyorum. Yinede anlaşılmayan veya eksik olduğunu düşündüğünüz bölümler var ise yorum bölümünü kullanabilirsiniz. Başlıyoruz…

Öncelikle “TIKLA” link’ine tıklıyoruz ve bu işlem sizi direk olarak Rapidshare’e yönlendirecektir. (ÖNEMLİ NOT: EĞER BİLGİSAYARINIZDA FLASHGET,INTERNET DOWNLOAD MANAGER GİBİ DOWNLOAD PROGRAMLARI VARSA BUNU DEVREYE GİRDİĞİ ANDA “İPTAL” DİYECEKSİNİZ. ZİRA RAPIDSHARE ÜCRETSİZ KULLANIMLARDA BU TÜR PROGRAMLARI KULLANMA HAKKI VERMEZ.) ve karşınıza aşağıdaki ekran gelecektir.

capture_1_resize.jpg

Kırmızı işaretli alan içerisindeki “Free” butonu tıklanır. Ve sıradaki ekran açılır. (TIKLANDIĞINDA FLASHGET DEVREYE GİRER VE YİNE “İPTAL” DENİR)

capture_2_resize.jpg

Yine kırmızı işaretli alan içerisinde gördüğünüz zaman sayacı sizi karşılar. Bu zamanın 0.0 olması beklenir. Ardından sayfada şu imaj görünür;

Bu noktada biraz dikkatli davranıp üzerinde kedi resmi olan karaterleri gireceksiniz. Bu örneğe göre bu imaj için “VK8G” girmemiz gerekiyor. (BU İŞLEMLE FLASHGET BİRKEZ DAHA DEVREYE GİRER VE YİNE “İPTAL” DENİR) ardından sayfaya tanıdığınız bir pencere açılır.

capture_4.jpg

4. adımda “kaydet” tıklanır ve kaydedilecek yer belirlenir. Hepsi bu kadar. Karışık gelebilir ama inanın çok basit bir işlemdir. İkinci defa yapılışında ezberleyeceksiniz. Tekrarlamakta fayda var bu işlem esnasında kesinlile Flashget ve benzeri programlarla indirme işlemi YAPMAYACAKSINIZ…..

Published in: on 1 Nisan, 2007 at 11:53 pm  Comments (18)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/04/01/rapidshareden-nasil-download-yapilir-resimli/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 YorumYorum bırakın

  1. Kardesim bilmediğimiz ortaya cıkmasın diye programı indiremesekte embesillige zeval gelmemesi için sesimizi cıkarmıyorduk.Tüm embesiller adına tesekkür ederim iyi çalışmalar

  2. Hakkim kardeş çok güzel açıklayıcı olmuş.Eline sağlık. İYİ WORKINGLER…

  3. Umarım bir daha “indiremedik” diye şikayet duymam…

  4. hakkim şimdi güzelce program indirebileceğim artık .o Su Kuyusundan Zülfü’yede teessüflerimi iletiyorum “Bak ne güzel anladık şimdi” HADİ HAYIRLI İŞLER.

  5. Basit bir de ek yapmak gerekirse. Eğer dayıcığımın koyduğu programları ard arda indirmek istediğinizde Rapidshare izin vermezse. (adsl kullandığınızı tahmin ediyorum) Modeminizi kapatıp tekrar açın böylece ip adresiniz değişecek ve Rapidshare az önceki yüklemeleri sizin yaptığınızı anlamayıp yeni yükleme için izin verecektir😉 (Eğer modem restartına rağmen izin vermezse cookie(çerezler)leri silmeniz gerekebilir, gene izin vermezse sanırım statik IP vardır o zaman ne yapmak gerekir bilmiyorum :))

  6. yaw beyler bayanlar bide sevabınıza link verin şu 300 spartalı altyazısı için film indi inicek ama altyazı yok şimdiden teşekkür ederim

  7. arkadaslar iyi güzelde ben bunu daha önce indirdim ve kullandim 15 kere acip kapama var galiba sonra olmuyo simdi tekrar yüklüyorum ama olmuyo eskisi gibi neden acaba

  8. bu nasıl iniyor

  9. BU NAL İNECEK

  10. ACABA BU PROGRAM NASIL İNECEK YARDIMCI OLURMUSUN

  11. arkadaslar burada 4 den fazla krakter var! nası yapçaz

  12. Arkadaşlar kendi simgesini gördüklerinizi yazacaksınız.

  13. bu program ücretlimii

  14. cevap yazarsanız çok memnun olurum

  15. Bu bir program değildir. Sadece nasıl dowload edileceğine dair bir açıklamadır. Son zamanlarda daha fazla karakterler verilmeye başladı. Burada ise üzerinde “KEDİ” resmi olan dört karakteri yazacaksınız.

  16. ya bana hata veriyor lütfen yardım

  17. MESAJLAMI GELECEK

  18. 4shared tercih etseniz daha olur hem bekleme sorunu yok hemde limit


Bir Cevap Yazın

