MP3 ID & Tag clean

id3.gif

Dinlediğiniz mp3 lerinizin can sıkıcı ID3 ve tag lerinden çok basit bir şekilde kurtulabileceğiniz kullanışlı bir uygulama. Arşivimdeki tüm parçalara uyguladım, sonuç mükemmel. Dinlemeye başladığım anda ortaya çıkan albüm resimleri, bir türlü kurtulamadığım yayıncı isimleri ve internet adreslerinden kolaylıkla kurtuldum. Tavsiye ederim.

indir.jpg

Programı İNDİR

Published in: on 12 Nisan, 2007 at 5:34 pm  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/04/12/mp3-id-tag-clean/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 YorumYorum bırakın

  1. Süper bir haber:))

  2. Hmm. Tersi de işe yarar dimi😀 Arkadaşlara vereceğim tüm mp3lere sinir edici uzun reklamlar, sloganlar koyarım bende😀 (Galatasaraylı bir arkadaşımın en sevdiği şarkıyı dinlerken mp3 çalarında “En Büyük Fener” yazısının geçtiğini görür gibi oldum😀 )
    Çok teşekkürler🙂

  3. Hayır Emre!!! Sakın yapma!! bilirim yaparsın hemde hiç üşenmeden:))

  4. Hocam öncelikle selamlar. Dostum Allah senden razı olsun,sonunda aradığım programı senin sayende buldum, beni şu taglardan kurtardığın için teşekkürler. Tag2sız bir hayat için el ele😛

  5. cok tesseurler Hocam. This software is very useful. I’m from Indonesia anyway🙂


Bir Cevap Yazın

