Fon müzikleri arşivi (Güncellendi)

45555.jpg

Muhteşem bir fon müziği arşivi. (Çağatay arkadaşımın ikazı üzerine linkler yenilendi) 

indir.jpg1. Bölüm

              

indir.jpg2. Bölüm

Published in: on 23 Haziran, 2007 at 12:42 pm  Comments (45)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2007/06/23/fon-muzikleri-arsivi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

45 YorumYorum bırakın

  1. ::..sağolun çok güzel bir site+tşkler:::..

  2. fon müzikleri i
    ndirmek istiyorum

  3. abi linkler kırık yani bozuk ya düzeltin bunları

  4. Furgan, linklerde sorun yok. Hepsini kontrol ettim.

  5. ben aradığımı neden bulamıyorum ?
    lütfen bir Atatürk’ün Nutuk’u için fon müziği de koyarsanız
    memnun olurum gereğinin yapılmasını arz ederim
    hayırlı günler

  6. site güzel ya ama
    eksik ya

  7. abi ya güzel iyi de ben aradığımı bulamıyorum ya osmanlı ile ilgili bişeler koyun şuraya lütfen !!!

  8. eurovisyon fon müziğini nerede bulurum

  9. Çok güzel ellerinize sağlık yaaa..

  10. lütfen link i kontrol edermisiniz kırık.

    • linkler sağlam ben şu anda indiriyorum😀😀

  11. Linkleri kontrol ettim. Linkler yenilendi. İlginizden ötürü teşekkürler.

  12. beyler bana maskeli besler irakin musiki lazim hani birsey vardi indik bir alamet gidyoz giyamete öyle birsey

  13. fon müzikleri için teşekkürler…güzel bir çalışma ve devamını bekleriz…

  14. cok guzel bir paylasim,tesekkurler

  15. Öncelikle mükemmel bir site bunu söylemek isterim ama bu fon müziklerine biz nasıl sahip olabiliriz yardımcı olursanız seviniriz şimdiden tşkler

  16. Elinize sağlık.. teşekkürler arkadaşım…

  17. Ellerinize sağlık üstadım!

    Güzel paylaşım yapmışsınız, teşekkürler!

    Bu arada sitenizi beğendim. Saygılar!

  18. merhaba
    sizden bir isteyim olacak eyer mümkünse tabi ismini bilmediyim bir klasik müziyi ariyorum anlatmaya calisacagim yardimci olursaniz cok ama cok sevinirim ugur dündarin programinda fon müziyi olarak kulaniliyordu ve genelde fon müziyi olarak kulanirlar ugur dündar ev yapip ihtiyaci olanlara veriyordu ya o programda olan müzik onun ismini bilmiyorum eger anladiysaniz bana onun ismini veya kendisini yolaya bilirsmiyiniz cok sevionirim bilmiyorum böyle birsey yapiyormusunuz ama size yazip sansimi deneyeyim dedim simdiden tsk

  19. güzel beğendim ama indirmesi uzun sürüyo o da olmasa daha güzel olcak

  20. bide ya tarkanın vazgeçemem varya onun fon müziğini bulmam lazım nerden bulabilirim

  21. teşekkür ederim sayende arşivim düzgün hale geliyor. çalışmlarının devamını dilerim

  22. tşk arkadaşlar emeği gecen herkezden allah razı olsun

  23. iyi de bunnarı nerden dinlicez kafayı yiicem kaç gündür şu ibrahim sadrinin eğer şiirinin fon müzziğini bulamıyorum.çok lazım yardımcı olursanız sewinirim…:(

  24. emeginize saglik tesekkürler

  25. Sağol kardeş.Emeğine sağlık…Allah razı olsun…
    Bu güzel çalışmaların devamını diliyorum.

  26. kardeş lütfen eğer var ise ibrahim tatlısesin günah filmindeki fon müziğini gönder bulamıyorum yada indirme adresini ver ben indireyim şimdiden sağol.E-posta adresime gönder

    • bulduysanız lütfen bana gönderir misiniz

  27. selam arakadaşlar
    arakadaşlar ben etkinin istiyorum ben şarkısının fon müziğini arıyorum bulamadım bi türlü bulursanız sevinirim e-mail. adresime linkide yollasanız cok makbule geçer
    teşekkürler

  28. teşekkürler güzel bir çalışma eline sağlık

  29. ben açamıyorum neden acaba yinede teşekkürler açmaya çalışıcam byes

  30. FON 1 YÜKLÜYORUZ 2 Yİ İSTİYOR 2DE BOZUK YÜKLENMİYOR.NASIL OLACAK ŞİMDİ??????

  31. 2YİİDE DÜZELTİN 1 İ HALLETTİM.GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK.TŞK

  32. ya buna çok ihtayacım var ama izleyemiyorum

  33. ark bu site harika slayt belge hazırlamak bilhassa kendiniz dinlemek için cok güzel parcalar normal pop rock arbask v.b gibi seylerin yerine bu gibi müzikleri daha cok tercih ediyorum saylgılar

  34. saçma sapan istekler var yorumlarda.onları saymazsak baya iyi site.

  35. çok tşkr

  36. Kardeşim Ellerine Sağlık Benimde Çok İşime Yaradı Türkçe Proje Ödevinden 100 Aldım……

  37. hocam eline sağlık güzel bir paylaşım olmuş teşekkür ederim..

  38. verdiğiniz 2 linkten partları indirdim,linkler sağlam!ilgi,emek ve paylaşımınız için teşekkür ederim.çalışmalarınızın devamını bekliyorum.selamlarımla

  39. Teşekkürler emeğinize sağlık

  40. rar sifresini bulamadım

  41. ibrahim tatlısesin günah filmindeki fon müziğini bulamıyorum lütfen yardımcı olun

  42. yha suraya atatürk fon müzikleri koyun yha

  43. HERKSE MERHABA ARKADAŞLAR;İLYAS SALMANIN yayaya şaşaşa filminde kızla konuşurken çok hüznlü bir ara parçası var ve Bu parça sosyete şaban filminde de ayni şekilde bir sahnede var .Bu parçayı ne ben nede bir başkası bulamıyor aradım taradım yok yok. yani. Sizlerde hatırlarsınız aslında,bulnlar yada bilenler bir link koyarsa yada bilgilendirse çok Aşırı derecede Makbul Olur Ayrıca Teşekkürler.


Bir Cevap Yazın

