Araba müzikleri-Kaçmaz…! VA – Tuning Hitz 2008

cd 01:
01. Alex Gaudino feat. Shena – Watch Out (Radio Edit) 02:59
02. ATB – Feel Alive (Duende Video Cut) 03:56
03. Regi feat. Scala – I Fail (Radio Mix) 03:57
04. DJ Jean – The Launch Relaunched 02:52
05. T2 feat. Jodie Aysha – Heartbroken (Wawa Radio Edit) 03:20
06. DJ Rushen feat. Sylvia – Inside (My Brain Radio Edit) 03:35
07. Ian Oliver feat. Shantel – Bucovina (Markus Gardeweg Rmx) 06:57
08. DJ Maurice – Mr. Vain (Radio Edit) 02:59
09. Chris Rockford vs. Jennifer Paige – Crush (Chris Rockford Edit) 04:03
10. Jerma – Satellite (Radio Edit) 02:56
11. Roy Gates – Hey (Everybody Rocks Today) (Radio Edit) 02:34
12. Deep Zone & Balthazar – DJ, Take Me Away (Radio Club Mix) 03:32
13. John Keys presents Reshum – Read My Mind (Radio Edit) 03:36
14. Team X – X-Vision 03:04

cd 02:
01. Fragma – Toca s Miracle (Richard Durand Remix Edit) 03:37
02. Azzido Da Bass – Dooms Night (Timo Maas Remix) 03:47
03. Dallas Superstars – Like a Superstar (Radio Edit) 03:57
04. Channing – Peanuts Enhancer (Minimal Chic 4 Big Room Radio) 03:26
05. Shanna – Il Est Interdit (Enjoy Electro Radio Edit) 03:19
06. DJ NLSio vs. DJ Kicken – Living on Video! (Radio Edit) 03:17
07. Lil Love vs. 4 Hands feat. Cozi Costi – This Time (Radio Edit) 03:47
08. Prezioso & Marvin – Emergency 911 (ToCo Radio Edit) 03:24
09. Steve Murano & DJ Doc – Dr. House (Radio Mix) 03:49
10. Samantha – U-Turn (Radio Edit) 03:24
11. Natural Born Grooves – Groovebird 2008 (Michael Houston Remix Radio) 02:52
12. Ste.Ga.Shop vs. El Mambro – Inside Outside (Luca Cassani Edit) 03:22
13. DJ Herbie & Jolly DJ – Put Your Hands Up (Elektro Radio Edit) 03:43
14. Frank Ti-Aya feat. Yardi Don – Boom Boom Boom (Radio Edit) 03:01

İNDİR

Part 1

Part 2


Published in: on 5 Haziran, 2008 at 5:09 pm  Comments (77)  

The URI to TrackBack this entry is: https://hakkimaslan.wordpress.com/2008/06/05/araba-muzikleri-kacmaz-va-tuning-hitz-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

77 YorumYorum bırakın

  1. hakkım bu rapidden premium olmadan indiremiyomuyuz

    • free tusuna bas saniyeler cıkacak bekle sonra dowland et

  2. çok sağol kardeş emeğine sağlık.indiriyorum şimdi eminim çok hoş şarkılardır.

  3. tşk dostum
    güzel paylaşım elinizde boyle hop hop lu parçalar var ise yayınlayın beya…
    biraz arabamızda havamızı atarken sesimiz de çıksın:)

  4. çok saol kardeş yaa sende olmasan nerde bulcaz bu müzikleri

  5. Çok güzel bir paylaşım eline sağlık

  6. tebrık ederım

  7. len gardaşım bi iş yapacan bari tam yap.bu part 1-part2 dediğin şeylerin ikiside aynı.part1 yani.tamammı

  8. kanka Allah Razı olsun Tam anlamıyla Mükemmelll

  9. lan uyanık beğenmiyosan yükleme emee saygı….

  10. kardesım emegıne saygım sonsuz helal olsun cok guzel bı sı bunlar yaa yenı bulursan eklemenı rıca edıyom saygılar gebzelı

  11. eline sağlık paşam

  12. Valla Süper Aradım ama bundan iyisi yok emeğine sağlık paylaşıma devam….

  13. ellerine sahlık kardesım mukemmel dedı ler ben de ındırıyom beklerken emegıne karsılık bu kısma tesekkur de yazmayı kendıme borc bıldım devamınıda beklerız izmitli serserı

  14. saol kardeşim bölemüzikler arıyordum inşlah bol bol bas verir:D

  15. inş .bnm bmw de güzel bass vurur kardeşş emeğe saygı lütfen

  16. kardwşim çok teşekkürler peki şifrelimi bu dosya

  17. kardes bnm torosta güsel ses cıkar inş😀 euheuhe😀

  18. la 1 bucuk saatte inio bu 😮

  19. super paylasim eline saglik hocam

  20. çok sağol kardeşim emeğe saygı…

  21. 7. yazar UYANIK sn bayaa akıllımısın rapid e de 100den fazla update ediliyoya .. adam senin için premium mu alsın.

  22. ellerine sağlık kardeşim uzun zamandan beri arıyordum iyi oldu

  23. kardesım ellerıne salık cok tesekur ederım her zman emege saygımız var dır 2009 ne mzan cıkar beklıyoruz. sımdıden tesekurler…..

  24. kardeş güzelse çook teşekür ederim değilse sadece teşekür

  25. ya tam %99 oldu bi program sildim reset attı şansa bak yaaaaa sövesim geldi şimdide limit doldu püffffffffff

  26. çokk teşekkürler ellerinize sağlık..
    paylaşımınız için ayriyeten teşekkürler…

  27. çok sağol kardeş eline sağlık..

  28. Cok saoL Kardeş indirdim mükkemmel vuruyor harbi 10 numara saolasiniz.

  29. hacı indiriyom bakalım nası şarkılar yorumlara öre sağlam müzikler…. eline sağlık very very thanks…

  30. adamım süper olmuş bendeki sistem biraz daha iyi olsa benim şahinde sağam cıvata kalmayacak süpersin devamını bekliyorum :))))))

  31. ya ben indiremiyorum bunu😦

  32. Çok Teşekkürler Emeğe Sağlık……

  33. freeye bas bedaba iner kardeşim.

  34. çok güzel parçalar emeğine sağlık….:)

  35. Teşekkürler kardeşim.

  36. emeğine sağlık arkadaşım çok ama çok teşekkür ederim…

  37. emgıne saglık!!!

  38. babacım süper bi paylaşım sağoll..

  39. inşllah güzeldir bu şarkılar

  40. arkadaşın gercekten süper bir paylasım tesekkeurler…..

  41. KARDEŞİM EMEĞİNE SAĞLIK HER YERDE ARADIM BURDA BULDUM ALLAH RAZI OLSUN.O BEYENMEYEN ARKADAŞ SOLEYIN YUKLEMESIN

  42. kardes elıne sağlık ama rar dosyası cıktı acmayacalısıyorum acılmıyor muzıkler cıkmıyor sebebı nedırtsk ederım

  43. resimden güzel olduğu anlaşıyor yeni araba alıyorum sıramı bekliyorum inşallah baslı bişeydir şimdiden teşekkürler

  44. şarkılar 10 numara harden emeğine sağlık çok güzeeller ben bu şarkıları hammer da dinliceem 10 numara olcak

  45. bende öZEl uçağımda dinLeyim euhauha😀

  46. Çok güzel müzikler şuan indiriyorum.çok sagol

  47. abi indiriyorun inşallah pejo servis aracımdaki 12+1 ve bass bufurda iyi çalışır

  48. than you dostum güzel parçalara benziyor ve indiriyorum

  49. KArdes Allah Razı olsun wallaha bende ne zamandır aRıyodum benım Golf tede ıyı Gıder Sımdı ıınım bı ıkı Taksım Atım😀 Emege saygı +999999 Rep😀

  50. VALLA DOSTLAR BENCEDE COK GUZEL BMW YE DE COK GUZEL DİNLENİ

  51. kardes eminim harika parçalardır şimdiden emeğine sağlık.ADANALI

  52. çooooooooooooooooooooooooooookkkk teşekkür kardeşimm

  53. yaw 1 .part a sorun war galiba onu indirmiyo :S

  54. kardeşim emege saygı teşekkür ederim inş sorun çikarmaz benim transitte ne çalar be mahallenin kulagı acılsın emege saygı thanks😀

  55. kardesım eline koluna aklına saglık olsun tesekkurler qardesım eksik olma …😀

  56. Çok saol kardeş bunları çok aradım teşekkürler emeğine sağlık..
    Manisa müzik duysun şimdi😛.

  57. SAolll hepsi Full Bass arabayi ucurur😀

  58. tesekkürler saol kardeş caddy dinlerm

  59. süpersin kankiiii

  60. Çook TŞkler Opel vectra + 2500 Watt’a İyi Gidiyo😀

  61. Emeğin için çok sağolasın. bu kadar güzel müziği bir arada bulmak gerçekten zor.
    TEŞEKKÜRLER….

  62. cok tesekkürler emeğine sağlık

  63. gerçekten süper paylaşım olmuş paylaşan arkadaşa teşekkürlerimi iletiyorum şarkıların çoğu süper dinlemekten sıkılmıyorum

  64. Çok güzel bi paylasım elinize sağlık

  65. paylaşım için teşekkürler emeğe saygı…!!!

  66. Bir yazında amatörce film yaptığını yazmışsın. Bizimle bir tanesini paylaşırsan sevinirim. TEŞEKKÜRLER…

  67. kardş çok saol eline sağlık

  68. kardeş çok saol partların direkt olarak ıcındemi yoksa ziplicezmi xd

  69. çok saol arkadaş

  70. tşkler

  71. bi boka benzese bari parcalar allahın zibidigi

  72. SaoL. Kardeşim qzL bi payLaşım

  73. valla yorum yapmamak sana haksızlık olurdu gerçekten helal . .

  74. eywallah baba çok sağol benim serçedes de iyi gider bunlar😀

  75. kardes 2 partıda ındırcekmıyız

  76. Link vermek yasak mı bilmiyorum kusurabakmayın ama bir de bunlar var hoşuma gitti indirmek isteyen arkadaşlar olursa :
    http://hotfile.com/dl/119782418/c606722/ARABANIN_MZKLER.rar.html


Bir Cevap Yazın

